fredag den 10. juni 2011

Fredag - Hvem er jeg?


Hvem er jeg? Jeg er hende med det lange lyse hår, hende der har det bedst når hendes veninder er i nærheden. Hende med et blåt øje og et grønt øje, hende der bliver meget let forvirret. Hende der bliver rød i hovedet bare folk nævner mit navn, og hende med utrolig dårlig humor. Hende der helst undgår konflikter og næsten altid smiler, selv når jeg ikke burde smile. Hende der er stille hvis der er nye mennesker, men larmende hvis jeg er sammen med dem jeg har det bedst med. Jeg er hende der elsker at bruge min fritid på at gå ture med mine veninder og hende som kan bruge en hel weekend på bare at lave ingenting. Hende der elsker gymnastik. Hende som elsker efterskolen, og ikke vil have det skal stoppe. Jeg er Simone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar