onsdag den 8. juni 2011

Onsdag - Hvem er jeg?


Jeg er i tvivl, jeg er i tvivl om hvem jeg er - Jeg føler mig ofte ved siden af mig selv, men hvem er jeg egentlig? Jeg kan fortælle jer at jeg er Rikke, en efterskoleelev på 15 år, som prøver at nyde og værdsætte livet så meget som jeg nu kan :-) 
Jeg er en festglad pige, trods det nogle gange har sine konsekvenser. Jeg er en tænker. Jeg har de bedste veninder man kunne ønske sig. Jeg er en pige, der er troværdig - i følge mine veninder. Jeg er en pige, som har det bedst når alle er glade. Jeg er en pige, der elsker at dovne den. Jeg er en pige der elsker at være aktiv. Jeg er en pige der har nedture og opture. Jeg er en pige der er fjollet og grinende. Jeg er en pige der læser sit horoskop dagligt - da det der står ofte passer på mig! Jeg er en pige der er modeglad - trods jeg ikke har råd til det :-(
Ja, jeg er rigtig mange ting - men kort fortalt; så er jeg bare Rikke! 

2 kommentarer:

  1. Hej alle 7!
    Jeg følger jeres blog og glæder mig utrolig meget til at se nogle flere indlæg!

    SvarSlet
  2. Lyder lækkert :-) Tusinde tak for det!

    SvarSlet