onsdag den 4. januar 2012

Onsdag - Mit Nytår

Mit nytår foregik i et vejkryds kaldet vejrum, med nogle af de alle sødeste piger her på jorden :-) Men men men, nu hvor 2 af de andre piger der var med også skriver på bloggen havde jeg egentlig tænkt mig at skrive om hvad jeg vil med det nye år :-)

Så nu hvor det har været nytår, har jeg selvfølgelig nytårs fortsæt som alle andre, og i år ser mine nytårs fortsæt sådan ud:

Skifte hele min garderobe ud, nu hvor jeg endelig har fået job.
Blive sund og hula-hope hver dag.
Få lavet mit værelse om.
Få fat i ham den søde ;-)
Få det bedste ud af 2012 og tage det med et smil :-)

Godt nytår alle sammen, jeg håber at i alle er kommet godt ind i det nye år og stadig har 10 fingre :-)

2 kommentarer:

  1. UUUH! ham den søde????? Er det noget jeg lige skal høre om? ;-))

    SvarSlet
  2. Tænkte det samme, og har du også en til mig? :))

    SvarSlet