fredag den 6. januar 2012

Torsdag - Mit nytår

Mit nytår foregik med nogle veninder fra efterskole, så vi var bare en lille gruppe samlet.. Vi mødtes omkring kl.18 hvorefter der stod på go' mad, alkohol og tøsehygge.
Vi havde ikke aftalt de vilde ting, udover det sædvanlige man SKAL nytårsaften. Jeg havde aldrig set 90års fødselsdag før, så derfor satte vi os for at det skulle ske noget anderledes i år. Jeg vil sige at det var mere "sødt" end jeg havde regnet med, altså jeg troede det var mere plat end det faktisk var. så det var faktisk en succes.
Da vi igen havde snakket lidt stod det på gemmeleg--- Efter at vi havde sprunget ind i det nye år, poppet champagnen og stået udenfor i over en halv time med fyrværkeri over hovedet, stod det på hjemmelavet tegn og gæt, og massere af snakken. Sådan stod det på end til halv fire, hvor vi begyndte at gøre os klar til at sove.. Det her nytår har helt klart været i barndommens tegn. Men det var nu meget hyggeligt..

by the way.. Mine nytårsforsæt er en makeover itl mig selv + at jeg vil prøve at nyde skole og hverdagene mere.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar