fredag den 6. januar 2012

Fredag - Mit nytår


Jeg sprang ind i dette år med disse fire fantastiske piger i ser på det her billede! De to tosser med brillerne er Simone, vores onsdags-pige og Amalie, vores søndags-pige og hende i den pink-agtig farvet top er vores søde gæsteblogger, Stine! :-)

Jeg ankom til noget man kalder Hjerm lørdag eftermiddag, sammen med Simone hvor vi blev hentet af Stines far, fordi det skulle foregå hos hende i noget andet.. Man kalder Vejrum! :-P Så begyndte vi at gøre os klar, og omkring kl. 17.15, ankom Helene som er hende der står i venstre side på billedet.
Vi spiste noget lækkert mad, som Stine og Amalie havde stået for, og vi sprang bordbomber og pustede i de der fimsedimser. Vi spillede drukspil, snakkede, hyggede, sang karaoke og dansede. Kl. 00.00, hoppede vi ind i det nye år ved at hoppe ned fra sofaen og så drak vi et glas champagne.
Jeg havde en hyggelig aften, sammen med nogle af de sødeste piger jeg kender, og jeg er så glad for at jeg tilbragte min sidste dag i 2011 med dem, og min første dag i 2012.

Glædeligt nytår, allesammen :-)

2 kommentarer: