mandag den 9. januar 2012

Mandag - Hvor ser jeg mig selv om ti år?

Jeg ved faktisk slet ikke, hvor jeg håber på jeg er om 10 år. Faktisk håber jeg bare jeg har fået prøvet alt det jeg går og drømmer om. Selvom det sikkert lyder dybt overfladisk, ego-agtigt og latterligt, så håber jeg, jeg har fået en smagsprøve på, hvad modelverdenen er. Og jeg ved det lyder dumt, men jeg håber virkelig. Jeg håber på jeg, til den tid, er rigtig lykkelig. Forhåbentlig med en fyr på.
10 år virker jo lige om hjørnet. For 10 år siden var jeg begyndt i første klasse. Tænk at jeg om ti år næsten er 28. Faktisk gammel næsten. Eller det er jeg jo nok ikke. Men jeg er i hvert fald ikke ung mere.
Jeg ved ikke, hvad jeg håber, eller hvad jeg tror, jeg er om 10 år. Men jeg håber da jeg er et sted, der er godt :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar